Organicup menskopp erbjudande nu!

Just nu finns ett jättebra erbjudande på menskoppar från Organicup för bara 149kr (ordpris 399kr) på Groupon.
Jag hade köpt en direkt om jag inte redan hade haft en av märket Lunette.
Menskopparna från Organicup ska vara väldigt lika Lunettes för övrigt har jag läst i en jämförelse av menskoppar.
Jag har använt menskopp i 5-10 år någonting och kommer aldrig att använda binda eller tampong igen.
bindor och tamponger ger mig bara klåda, sveda och annat obehag dessutom är det uselt för miljön och plånboken så det så!
En menskopps "livslängd" är ca 10 år för övrigt! :)
 
Här hittar ni Organicup, erbjudandet gäller under begränsad tid (oklart när den går ut!?!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0