Så har det hänt IGEN!

 
Glömde väskan med plånbok och mobiltelefon på bussen för några timmar sen! :(
Ringt till Sl och så, men ingen har tydligen fått in den inom de två timmar man har på sig att få grejerna tillbaka om man möter upp.
Har jag tur hör någon av sig under dagen eller så har den inkommit till Sl hittegodsavdelning i morgon eller på måndag.
*HOPPAS*
Jag hade max 200 kr i plånboken turligt nog (men har aldrig mer än 500kr om något skulle hända som detta)
MEN, bara för några veckor sedan skaffade jag nytt leg för 400kr.
Mobilen är en billig , men tyvärr tankad med typ 500 att ringa för och ett sms som är gratis i flera månader till (betalade för ett år)
TACK och lov att jag hade nycklarna och Sl-kortet i fickan i allafall! Fy vad hemskt stressad jag hade blivit annars, hände ju mig en annan gång :(
Den gången hade jag  turen nog att få tillbaka grejerna inom någon timma :)
 
Förra fredagen glömde jag kassen med matvaror i på bussen :(
Innehöll bara varor för ca 50 spänn, men blev i allafall stressad över hela grejen!
 
Sömnbrist och kasst mående gör verkligen det lättare att sådant här sker :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0