Så som det är...

Blir helt knäppt när jag försöker skriva nu...
Men skulle gärna skriva om både det ena och det andra om det inte vore för att jag lidit av sådan svår led och muskelvärk  i stort sett hela kroppen + värre trötthet än vanligt i sammband med detta  på sistone... :(
Som alltid får jag värre ont av att sitta vid datorn....
Hmm ja, kämpigt värre...
Har gått några gånger på yoga på sistone, men det går inte heller eftersom jag får sådan värk som ofta är riktigt hemskt och hänger kvar i flera dagar efteråt...
Första gången jag gick var både resten av dagen och natten helt förstörd av matthet, huvudvärk och feberkänsla, kunde knappt sova en blund på hela natten efter det....
Tills vidare får jag försöka göra lite egen yoga, betydligt kortare och långsammare, bättre det än inget alls...
Funderat länge på att återuppta taktilmassagen jag gick på under några år....
Men det är svårt med kostnaden, vet inte hur jag ska få till det?!? Vet inte hur jag fick till det förr?!?
Eller jo, lite förresten, vissa kostnader som kommit till som jag inte kommer undan som jag inte hade då, men skulle ha haft även då egentligen....
Ger ju även en del slantar till tiggarna som sitter över allt runt om, små slantar men ofta blir också en större utgift till slut, men hur kan man som människa bara gå förbi, låtsas som att de inte finns, inte bli illa berörd?!?
Skulle behöva gå på marknadsundersökningar, gjorde det förr, en två timmars gruppdiskussion och sedan runt en femhundring (eller mer om man har tur) rakt i handen är verkligen inte fel!
Men jag brukar aldrig passa in på det de söker längre.....
 
Vi hörs förhoppningsvis snart igen!
 
Tills dess, ha det så bra som möjligt alla där ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0