Åter...

Usch!
Vill verkligen inte vara i från bloggandet och alla trevliga människor som jag "möter" genom det.
Trots att min livs-situation är svår vill jag försöka få till bloggandet åtminstone en gång i veckan...
Men det kommer nog mestadels bli angående hälsa och hudvård, för när allt är så här svårt som det är och har varit länge nu på alla plan så klarar jag inte av att skriva om det, det är för svårt och laddad helt enkelt.
Eller kanske, men då krävs det att jag skriver så himla mycket att jag blir ännu mer utmattad m.m. än vad jag redan är, så det lär knappast hända....
 
Jag hoppas att ni inte ledsnar och tittar in igen, för jag har inga planer på att lägga ner bloggandet som det är nu i allafall!
 
*Kram på er!* 
 
P.s Kom i håg att ställa fram klockan en timma i kväll/natt D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0