Ett lovande impulsköp av nytt ekohudvårdsmärke för mig...

 
Rexcure är ett danskt naturkosmetiskt märke med hög andel ekologiska ingredienser som jag inte kände till förrän si så där 15 minuter sedan ;)
Såg att de hade den här oparfymerade rengöringsmjölken som är hela 91,5% ekologisk till nedsatt pris för 89 spänn (fri frakt) på Stylepit.se
Så jag beställde direkt eftersom det är precis vad jag söker :)
Någon som har testat något ifrån Rexcure?
 
Ingredients (INCI):
Aqua, *Butyrospermum Parkii Butter (Shea Butter), *Glycerin, *Prunus Armeniaca Kernel Oil (Abricot kernel oil), *Simmondsia Chinensis Seed Oil (Jojoba oil), *Prunus Amygdalus Dulcis Oil (Almond oil), RexCure PB8 (Carum petroselinum & Ocimum Basilikum patent)Xanthan Gum (Sugar), Glyceryl Behenate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Sodium Stearoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Citric Acid (Ph)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0