Bättre men har en del oklara symptom...

Jo, då lite bättre, inte matt och vidrig hela tiden de senaste dagarna..
Men mentalt både väldigt uppvarvad och väldigt låg....
Och så har jag fått röda knottriga utslag från ena axeln över till den andra och ner på bröstet (nästan som soleksem fast utan klåda) som bara har blivit värre och värre sen det började för 1-2 veckor sedan (kom EFTER antibiotikan, inte samtidigt som kuren) börjar undra om jag har fler födoämnen som jag verkligen reagerar på än citrus som jag nu mera vet reagerar tydligt på tyvärr. Kan inte ens äta en liten clementin utan att handleder och fötter börjar klia och blir röda.
Det verkar dock som att jag tål citroner skapligt av någon anledning, men inga andra citrusfrukter.
Men trots att jag inte äter citrus nu har jag klåda som tusan på ena handleden...?!?
Men det kanske kan ha att göra med Candidaifektion/svamp som man lätt får av antibiotika?!?
Har det inte lätt med sockret nu alls tyvärr, klarade 5 dagar utan socker i sträck med slut för några dagar sedan,men sen har det gått uselt....usch usch usch!
Tänk om man kunde ha något slags konto eller liknande som gör att man helt enkelt inte kan köpa mjölkchoklad, bullar och annat sockerskit!
Hade varit så bra, för att gå ut utan pengar om jag ska någonstans har jag ju testat utan speciellt bra framgång eftersom det ofta har varit så att jag har behövt pengarna...
Hmm, hmm ja....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0