Min första utlansbeställning av hudprodukter...

Äntligen hade jag bestämt mig för vad för solskydd jag tänkt använda i vår sommar.
Efter att ha kollat runt mycket och länge beslöt jag mig för märket 100% pure och deras fruit pigmented tinted moisturizer spf 20 och var så nöjd och glad.
Beställde via amazon.uk för att komma undan billigare än vad Sverigepriserna ligger på, blev typ 150kr billigare via amazon, dessutom valde jag ett fraktfritt alternativ :)
Allt verkade frid och fröjd, beställningen skulle komma om 8-10 dagar och fanns att hämta en dag innan beräknad leverans :)
Väl hemma öppnade jag kartongen och provade lite av krämen på handen och blev riktigt glad och nöjd eftersom nyansen verkade passa min hudton hur bra som helst :) Var liten orolig för att den skulle bli fel....
Men sen upptäckte jag utgångsdatumet på förpackningen som var 10/12!
Gick ju ut förra året! Verkligen besviken!  :(
 
Mailade iallafall Amazon som svarade snabbt och var väldigt tillmötesgående, de ska redan ha satt in pengarna tillbaka på mitt konto enligt dem :)
Det tråkiga är ju dock att jag inte kunde få en ny skickad eftersom det är tillverkarens 100% pures grej.
Har mailat dem med, men inte fått svar, så vi får väl se hur det går med den saken.
Hmm....fortsättning följer....
Valde den näst ljusaste på bilden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0