Inhandlat ansiktskräm och piller...

Efter en del om och men begav jag mig ut trots att urivägsinfektionen blev värre igår igen och sen bättre.....
Står ju inte ut med att vara inne för mycket om jag kan gå ut, så det blev att ta bussen till terapeuten och sen till Gryningens Hälsokost där jag köpte dessa två på bilden: Tranbärstabletter (i från det svenska märket Helhetshälsa) som ju ska vara bra för att bli av med urinvägsinfektioner...let´s hope so! :)
Sen efter en massa velande, vridande, vändande, testande och stirrande på de olika ansiktskrämerna i från i+m Naturkosmetiks Freistil (parfymfria) serie för känslig hy så beslutade jag mig för att köpa den som bara heter Moisturizing creme trots att jag bara har kört med en liten testprodukt av intensivkrämen ur samma serie tidigare.(gillade den, men anar att den kan bli lite för mycket under sommaren)
Även om produkterna i den serien är parfymfria/fria i från eteriska oljor så doftar produkterna milt ljuvligt och mumsigt av vanilj eftersom de innehåller vaniljekstrakt :)
Har ni provat Tranbärstabletter eller den här ansiktskrämen? Berätta vad ni tyckte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0