Favorit just nu..

 
Kunde bara inte motstå detta lip balm av märket Hurraw! när jag var inne på American Apparel  för att köpa Dr. Bronner´s flytande tvål för ett par veckor sedan....
Har velat testa det tidigare, men eftersom jag brukar reagera på ricinolja med torrhet och irritation och detta innehåller ricinolja som så många andra läpp-produkter har jag inte vågat.
Men, jag chansade eftersom ricinoljan endast finns i liten mängd (en av de sista ingredienserna i ingrediensförteckningen) och är väldigt glad att jag gjorde det, för det här läppbalsamet som känns som en kombination av vårdande läppbalsam och lätt rödtonat läppglans och funkar hur bra som helst för mig.
Jag kommer säkerligen att köpa det igen! :)
Kostar dessutom bara 39kr! :)
Det blir inte så mycket färg som man kan tro av den starka färgen på det, men vill man ha mer färg så är det bara att smeta på mer! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0