Tillbaka lite...

Hej igen! :) Hoppas att ni mår bra där ute i sommaren?!?
Viruset på datorn verkar vara borta och förhoppningsvis urinvägsinfektionen också (men Urinvägsinfektionen blossade ju upp efter en vecka utan symptom sist, så det återstår att se....)
Min dator är där emot väldigt seg nu, vilket troligtvis beror på bytet av antivirusprogram :(
Sen var det egentligen bra att jag blev utan dator, jag har nämligen sådana problem med mitt datoranvändande, blir att jag nästan jämt sitter för ofta och länge utan att egentligen få någopt vettigt gjort, känner mig fast, typ beroende och mår bara dåligt efteråt...
Skulle verkligen önska att jag kunde bestämma innan jag sätter mig att jag bara ska sitta si och så länge och få vissa grejer gjorda.
Det ultimata vore att bara använda datorn varannan dag dessutom.
Hur lyckas man??? Någon som har bra tips??
Som det är nu känner jag mig därför rätt anti att använda min dator, vill inte komma tillbaka till den där skiten.
Har haft det så fast ännu värre tidigare också (kunde sitta uppe hela nätterna bland annat, men det var över 10 år sedan) och då skippade jag datorn i ett helt år!! Men det var ju innan man behövde den på samma sätt som nu, så det lär jag ju inte göra nu...
Well, en liten uppdatering, får väl se när jag skriver nästa gång, kan bli allt från i kväll till om fem dagar....
Sköt om er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0