Så går det med nyårlöftet...

Jo då, 11 av 14 dagar det här året har jag varit sockerfri :)
5 dagar först, sedan gick det åt skogen i tre dagar och sen blev jag rejält sjuk i vinterkräksjukan och räddad i från fortsatt sockerknarkande så :)
Sen har jag ju inte varit utanför min dörr på 6 dagar, vilket har räddat mig från att kunna få tag i något sockerrikt.
Det är NU det blir svårt IGEN!
Idag ska jag försöka mig på att orka gå ut lite för första gången och det innebär även att handla lite mat och sådant...
Nä, det SKA GÅ!
Jag vill klara det här!
Den här gången vill jag klara mig längre än 2 månader (som i somras) i från att vara fast i sockerträsket igen.
Helst hela livet.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0