Mitt bästa tips mot torra och fnasiga läppar...

Någon mer än jag som drabbas av fnasiga läppar så här års?!? Skulle tro det ja...
När inget läppbalsam är tillräckligt hur bra det än må vara sträcker jag mig efter honungsburken.
För en del funkar det med enbart honung som läppbalsam (kanske främst på natten, med tanke på vattenhalten och kylan...) men icke för mig.
Jag gör i stället så att jag tar fram en liten burk, skär av en bit läppbalsam och blandar i si så där 1/10 dels klick honung till och rör om ordentligt.
Vips så har jag ett läkande, lugnande och riktig bra lindrare för torra spruckna läppar :)
Den här gången fick det bli ett läppbalsam från Ganache for lips som är ett bra läppbalsam, men som inte slår favoritläppbalsamet från Weleda...
Har du något annat bra tips mot fnasiga läppar? Tell me! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0