Den värsta någonsin...

Har inte suttit vid datorn alls sen mitt senaste inlägg och det känns som överkurs nu med egentligen...
Men jag var tvungen av olika praktiska anledningar nu när det blir som jag befarade att jag blir kvar ensam i Stockholm över julen eftersom jag är katastrofdålig av den här urinvägsinfektionen fortfarande.
Mellan ca 8-12 varje förmiddag har jag så fruktansvärt ont och fryser att det är rena rama tortyren, tror jag ska dö bokstavligen och eftersom jag inte gör det så önskar jag snarare att jag kunde få dö i stället för att slippa plågas så.
Detta är utan tvekan den hemskaste urinvägsinfektionen jag någonsin har haft utan tvekan.
Kan inte minnas att jag varit så sjuk och orkeslös och haft jätteproblem med att ens kunna äta någon annan gång som nu....
Har ju kunnat göra smågrejer i lägenheten de andra gångerna i allafall...
Nu är det bara liggande i sängen eller soffan med dubbla byxor och flera täcken runt midjan som gäller liksom.
Det enda jag gör (när det går att koncentrera sig och inte är som värst) är att läsa och se lite på tv.
Har läst ut boken Naiv Super av den norska författaren Erlend Loe för andra gången, läste den för ca 15år sedan sist tror jag...
Det är nog den enda bok jag har läst två gånger i mitt liv tror jag....så läs den om ni vill ha något lite annorlunda, småroligt och lite barnsligt för er ;)
Nu måste jag tyvärr sluta, är för slut för att sitta upp mer nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0