Ett steg i taget...

 Ibland vill jag så mycket, som att lägga om kosten helt till exempel...
Ja, helst allt på samma dag, på en sekund om det bara gick ;)
Men jag tror att jag måste inse att det måste få ta sin tid, ett steg i taget....
Det är ju både kroppen och hjärnan som ska hänga med, invanda mönster som man kanske har haft i stort sett hela livet ska nog få ta lite tid...
Just nu testar jag att äta lite kött igen, men även att äta glutenfritt (sockermonstret kämpar jag givetvis med också, och mjölkprodukter förutom får och getmjölksostar ibland  äter jag redan så sällan)
Sen får jag se hur jag gör med LCHF/ Paleo eller något annat.....
Jag har det tillräckligt kämpigt med min hälsa som det är nu och tror inte att det vore bra för mig att göra något drastiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0