En vanlig lunch...

Hej hej! :)
Så, då var jag tillbaka efter blogguppehållet igen.
Sitter just nu framför datorn och äter en vegogryta som jag väldigt ofta äter, men varierar en del.
Idag blev det Quinoa (äter det de flesta dagar),morötter, kikärtor, fetaost (inte lika ofta fetaost max 2 ggr i veckan) och en halv avokado som jag tillsatte när det var färdigt och svalnat en del, mosade ihop det hela med (brukar annars oftast vara ett par matskedar olivolja) + buljong, vitlök och svartpeppar (ofta någon matsked tomatpure´)
Efterätt: naturella färska svenska jordgubbar.
Så nu vet ni vad min lunch ofta består av...
 
Mellan måltiderna brukar jag dricka vitt ekologiskt the av hög kvalite´ som jag köper här:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0