Voxra i 24 dagar

Jag har inte nämnt det förut, men jag har börjat med Voxra slutligen och ätit medicinen i hela 24 dagar nu.
Lång tid för mig som snabbt brukar få någon typ av biverning/biverkningar som gör att jag måste sluta rätt snabbt med de mediciner jag har testat tidigare.
Voxra är en antidepressiv medicin, men används även vid behandling av ADHD/ADD och det är på grund av det sistnämnda som jag främst äter den (men även för det antidepressiva)
Trots att jag har ätit medicinen i snart en månad kan jag egentligen inte uttala mig något särskilt mycket om den (så kanske borde jag inte ens ha skrivit det här inlägget?!?)
Jag har nog inte märkt någonting av medicinen (ligger på lägsta dosen, så det an vara anledningen) eller så är det så att den har gett mig mer ångest och hjärtklappning?!?
Svårt att veta eftersom jag har mått extra dåligt länge av flera orsaker som har gett mig extra mycket ångest.
Ska i allafall träffa läkaren om ett par veckor och utvärdera medicinen, antar att den höjs då.
Så om jag får ännu värre ångest då, lär jag ju veta om det beror på medicinen...
Ja, det var lite sagt om Voxra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0