Vingelyr och svag

Idag ville jag bara inte gå upp ur sängen eftersom jag hade sådan beslutsångest o andra jobbiga känslor ang eftermiddagens ADHD-gruppträff.
Det var inte det om jag ville gå eller inte, för det ville jag verkligen.
Det här var nämligen en "specialträff" som förhoppningsvis alla deltagare skulle komma till för att disskutera ADHD-gruppens framtid och i så fall hur vi skulle gå till väga för att få till det så att folk kommer och det blir något vettigt gjort.
(har inte varit mycket till grupp på länge eftersom nästan ingen har kommit och jag har inte kunnat för att jag har min silverkurs den dagen)
Jag ville helt enkelt inte gå upp för att jag vara rädd för att upptäcka att min s**ans förkylning skulle sätta käppen i hjulet för mig.
Så, klev slutligen upp vi 10.30 och upptäckte att jag var väldigt yr, svag i kroppen och eländig!
Fanns liksom inte en chans att ta mig i väg till gruppen i det skicket :(
Sen har den här dagen inte heller fortsatt att vara mycket att ha eftersom jag har varit äckligt vingelyr och svag hela dagen.
Var tvungen att ta mig till affären trots det, var lite rädd att jag skulle svimma eller något liknande, men tack och lov klarade jag mig i från det.
Det jag inte klarade av var att avstå ifrån att köpa en massa sockerstinn choklad för att tillfälligt lindra min ångest med.
Vilket ledde till att jag inte orkade med någon lunch och på grund av sockerkicken har haft en massa hjärtklappning i flera timmar sen.
Urk ja!
Just nu känns det som att jag aldrig kommer att ha någon ork i min kropp igen, vilket gör mig väldigt liten och rädd!
Eller ta mig ur den här sockermissbruket som jag åter igen har trillat tillbaka i med full kraft...*sucka*
Skickade ett Sms till Assar igår och skrev att jag trodde att vi kunde ses i helgen...
Känns definitivt inte som att jag kommer att ha någon ork till det.
Nu ska jag försöka orka tvätta håret och förhoppningsvis pyssla lite med min hy som är i dåligt skick och skulle behöva pysslas om med regelbundna ansiktsmasker (som jag inte har orkat med på flera månader) fram över för att komma i bättre balans.
Någon som har något tips på några bra köpta eller hemmagjorda ansiktsmasker för torr hy kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0