Tillbaka!

Jag har befunnit mig ca 30 mil från Stockholm den senaste veckan, i staden jag växte upp i.
Har inte gjort något speciellt, bara träffat farsan och morsan + en dagstur till min faster på annan ort.
Men det har tagit väldigt mycket på krafterna som alltid tyvärr...
Har mått extra dåligt mitt i alltihopa dessutom...
Vilket har lett till väldigt lite och dålig sömn och mycket ont i kroppen bland annat.
Nå väl, tänker inte gå in mer på det...orkar helt enkelt inte, vill bort i från det nu och gå vidare i stället.
En trevlig grej (som jag redan hade glömt tills nu) hände i allafall, morsan , brorsan och jag var inne i en fårhage för att hälsa på lite får och blev sittandes på ett litet berg med ett oerhört tillgivet får som vi klappade som en hund i säkert en halvtimma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0