Piller piller...

 
Vill skriva men måste stoppa mig själv från att sitta mer än en liten stund varje dag för jag får så himla ont i axlar och nacke av det att det blir outhärdligt annars :(
Men en kortis nu i allafall.
Voxrahöjningen har nu varit en vecka och under den veckan har jag haft mycket hjärtklappning och skitdålig sömn med en himla massa uppvaknanden var eviga natt :(
Var nog så när jag började med medicinen också, jag tror att det blev bättre ungefär en vecka...hoppas på det nu med!
Har fortfarande inte lagt märke till något positivt med medicinen än...
Känns som om den här medicinen inte kommer att ge mig någon hjälp :(
Börjar till och med att fundera på om jag inte ska ge Mirtazapinen (även kallad Remeron) en chans till trots att jag gick upp 4 kg i vikt av den på bara någon månad.
Mår ju verkligen inte bra av att gå upp i vikt och vet inte hur många kilon jag skulle klara av att väga för att inte trigga igång ett jäkla ätstörningshelvete?!?
Sen vet jag ju inte om jag skulle ha fortsatt att gå upp i vikt särskilt mycket mer heller?!?
Det jag saknar med Mirtazapinen är ju hur underbart lätt man somnar och sover som en Törnrosa hela natten av den.
Men även att ångesten blev minimal och spänningar och smärtor i kroppen nästan försvann helt också.
Urk, vet varken ut eller in!
Det enda jag vet nu är att jag bland annat ska äta kokta ägg med smör på toppen och om någon timma se på House.
Ha en trevlig kväll där ute, eller en trevlig dag! (beronde på när du läser detta!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0