Dubblat Voxran...

Träffade läkaren i måndags och vi kom överens om att höja dosen nu eftersom jag inte tycker mig ha märkt något särskilt av att äta den på lägsta dosen i 5-6 veckor någonting.
Synd bara att man måste dubbla dosen, finns nämligen ingen lägre dos att höja till :(
I går var första dagen på dubbla dosen och jag var verkligen vrålspänd och hade väldigt ont i axlar och nacke hela dagen, men det behöver inte bero på medicinhöjningen egentligen, har bland annat sovit uruselt de senaste nätterna och det på verkar mig ju skitmycket så...
 Lär ju återkomma om Voxran och dess för eller/och nackdelar.
Hoppas hoppas att den ska få mig att må bättre utan några biverkningar!
 
Har precis varit ute på en liten promenad, vilket var väldigt skönt att kunna göra utan att ha ont i bröstet och känslan av att jag höll på att få en hjärtinfarkt hela tiden.
För så har det känts bara jag har gått 500 meter de senaste dagarna när förkylningen har börjat släppa.
Så brukar det förresten alltid bli i samband med förkylningar/influensor för mig.
Antar att det är en kombination av att orken fortfarande är så pass nedsatt av förkylningen och kraftig ångest.
När jag får ont i bröstet i samband med en förkylning blir jag alltid så himla rädd att jag har fått någon virus som satt sig på hjärtmuskeln, vilket gör mig ännu räddare.
När jag har dunkande huvudvärk kan jag få för mig att jag håller på att få en hjärnblödning...
Här om kvällen när jag skulle sova var det för ovanlighetens skull en mygga inne som surrade vid sängen, då blev jag alldeles stel i kroppen och fick för mig att det kunde vara någon slags ovanlig och farlig mygga som skulle göra mig allvarligt sjuk om den stack mig.
Oj vad jag skulle kunna göra listan lång över vad jag får för mig för hemska grejer alltså.
Fantasi kan vara riktigt bra att ha, men också ett rent helvete!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0