Klippet

Mja, näe, skulle nog ändå ha gått till frisören för att klippa den här nya frisyren...
Det var nämligen mycket svårare än väntat att klippa för min syrra, vilket nog främst har att göra med mitt tjocka hår som mest bara vill stå upp i tjocka sjok och ligga som det vill där det finns virvlar oavsett stylingprodukter :(
Blev i allafall kortare än på bilden i inlägget under, men behöver troligtvis klippa det ännu kortare för att få det snyggare...
Tror jag måste gå till en frisör i dagarna nu ändå :(
Well, får väl se...
Ska dra på mig stora stora hatten och gå ut i soliga vårvädret nu och hoppas att det inte blåser för mycket om nacken utan mössa nu bara (har ju så lätt att få låsningar och nackspärrar tyvärr...precis haft dessutom!)
Hoppas att ni får en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0