Sineád Ó connor var väl en av de första?!?


Jo då, jag gjorde det faktiskt i fredags....
Lånade brorsans hårtrimmer (eller vad det heter?!?) och rakade av mig håret!
Så, nu är det bara några millimeter långt (men det märks redan att det har växt) och så skönt att slippa fixa med det över huvudtaget mer än hårtvätt...håret torkar på en gång :)
Om jag trivs i det?!?
Mjaeae...har inte vant mig än och ingen mer än sotargubben som var här idag har fått se det (eller ens fått reda på det än) har nämligen burit hatt eller mössa både inom och utomhus ;)
Men jag tror att jag kommer att trivas bättre om några veckor när det har blivit lite längre och inte längre känner mig som en rakad fängelsesnubbe eller militär typ ;)
Nå väl, nu vet jag hur det här känns och ser ut i allafall, kul att veta :)
Finns ju killar som inte ens vågar så!
Lite stolt är jag allt!
Synd att man inte är lika vacker som Sinéad Ò connor bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0