10 dagar stod jag ut...

Ringt psyktanten precis och berättat att jag inte pallar med medicinen längre (Abilyfy)
Har kämpat i 10 dagar med den och bara blivit svagare och eländigare i kroppen..
Hon förstod mycket väl att jag slutar med den, inget tjaffs där inte :)
Hon tyckte dessutom att jag hade kämpat bra och gett den en chans, skönt å´höra!
Jag var ju egentligen inne på att testa Voxra (antidepressiv som även brukar vara bra vid ADHD/ADD) innan läkaren huxflux skrev ut Abilify helt oväntat i stället...
Får se hur det blir nu, psyktanten ska ta upp Voxra med läkaren igen nu, är nämligen en i ADHD-gruppen som har börjat med den för någon månad sedan och fått bra effekt vilket känns lovande i allafall.
Nä, pust! Måste fixa lite med mig själv och lägenheten nu innan det kommer en snubbe/snubbar hit som ska in och byta ett trasigt fönster...
Uscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0