Bottenmidsommar...


Bara TUUUNGT!
Igår, idag har det bara känts så!
*Sucka*
Midsommar gör nog mer med mig än vad jag är medveten om....
Önskar ju att jag vore mer som många andra som firar midsommar, går på fester och har trevligt med människor de gillar och trivs med...
I stället sitter jag oftast ensam för att det gör mig så jäkla stressad, ger mig sådan ångest att göra sådana grejer och dessutom inte har några människor jag egentligen gillar och trivs med på det sättet som jag skulle vilja hitta på någonting med.
Hade väl varit ok att göra något med syrran och brorsan om de hade varit hemma...
Nu blir det väl på sin höjd en promenad med Assar...
Ja, jag vet...det finns de som är HELT ENSAMMA och det under ALLA högtider och för det mesta annars också...
Till dem sänder jag en extra tanke och en *Stor KRAM*
Det är bara så hemskt att känna sig ensam oavsett vem man umgås med.
Nu vill jag helst av allt bara vräka i mig en massa sockerstinn skit!
Vräka i mig så att jag slipper känna någonting på ett tag och bara däckar av det och får baksmälla efteråt.(Ja, man får det om man vräker i sig tillräckligt, värre än baksmälla av alkohol för min del iallafall)
Så hemskt som det såg ut förr.....
Nä, usch!
Klart att jag inte vill det egentligen.
Vill ju bara trivas med människor, känna mig sedd, förstådd, älskad och omtyckt som alla andra vill.
Med mera, med mera....
Går väl ut lite nu antar jag....
Önskar en fin dag till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0