Julen...

Ledsen!
Skulle ha önskat er alla en riktigt god jul, men så mådde jag så fruktansvärt dåligt och tiden gick alldeles för snabbt..
Har varit och hälsat på min far och mor i "hemstaden" i nästan en vecka och kom tillbaka till Stockholm igår.
Bloggar aldrig när jag är där eftersom jag måste låna brorsans eller farsans dator då och är nojjig över att de ska hitta min blogg och förstå att det är jag som skriver den....
Hoppas i allafall att ni har har haft en bra jul!?
Min jul?!?
Mja...jul och jul, vi firar ju inte direkt någon jul längre, käkar ingen traditionell julmat, ger inga julklappar o.s.v.
Det brukar ju vara väldigt jobbigt när jag är "fast" med andra människor under samma tak på det sättet som jag är under någon vecka ett par gånger per år när jag hälsar på i "hemstaden", ångestnivån blir väldigt hög och en massa annat likaså.
Det här var tack och lov inte en av de värsta gångerna, faktum är att jag till och med fick en liten paus eftersom jag hade haft ett helvete i ungefär i en månads tid när jag åkte i från Stockholm...
Tyvärr börjar det redan kännas som om helvetet brakar lös igen nu när jag är tillbaka igen.
Orkar inte gå inte gå in på varför nu, men åtgärder måste vidtas för att det ska bli bättre helt klart......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0