Plötsligt sjuk och väldigt rädd!

Pang bom utan förvarning blev jag väldigt sjuk i hög feber (över 39grader) o värk och spyillamående natten till i går..
I går låg jag helt utslagen i sängen hela dagen och kunde knappt ens dricka något. (viktigt när man har hög feber ju)
Hade jag haft några förkylningssymptom hade jag ju inte blivit lika rädd som jag är nu eftersom det hade tytt på influensa.
Men någonting sådant här har jag aldrig varit med om och nu efter att ha googlat lite fick jag upp grejer som att det är viktigt att söka läkare för eftersom det kan vara någon autoimmun sjukdom eller cancer!!!
Har tack och lov betydligt lägre feber i dag och kan ju hitills sitta uppe i allafall! :)
Ska ringa sjukvårdsupplysningen (orkade jag inte igår)
By the way, ser mycket ut som en cancerpatient nu efter att bror rakade av mig håret med rakhyvel som desperat utväg för att bli av med lösshelvetena!
Sved och gjorde ont dessutom..
Ingen kul syn alls :(
Sjalett går jag runt i nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0