Soptippskänsla

Crap är bara förnamnet till hur jag mår för tillfället!
Känner mig som en soptipp både på in och utsidan.
Riktig himla äckelkänsla i hela kroppen, vill bara krypa ur mitt skinn...
Att äta känns svårare än vanligt, vilket leder till att jag äter mera godis för att det är lättare att få i sig, vilket i sin tur leder till att jag blir både mycket mera stressad, tröttare och mer nedstämd....
Vill äta vettigt, med orken och motivationen känns ungefär lika med 0.
Behöver äta vettigare än vanligt när jag mår så här eftersom äckelkänslan bara blir ännu starkare annars och tröttheten som gör det ännu svårare att ta tag i någonting som gör att jag kan ta mig ur det värsta.

Kass
hy också, var ett bra tag sen huden var så här torr, småfinnig och skör som den är nu...
Säkert ett resultat av att jag har varit sjuk/inaktiv så länge och att jag har laborerat med lite nya hudvårdsprodukter/bytt hudvårdsrutin på sistone också...
Dessutom har jag fingrat/pillat och klämt mer idag än på länge, så nu är jag dessutom rödflammig i fin i ansiktet.
Torra och flagande smalben som tusan också....fast det är nog lättare åtgärdat.

Håret
är svårfixat som det är nu, klippte dessutom av ett antal centimeter själv på sidorna för att det skulle se lite bättre ut, men fick inte till det så bra...
Typ ännu mer svårfixat nu, tur att jag har en syrra som kan klippa till det i helgen (om jag pallar alltså...)

Ont
i halsen har jag haft i en månad nu....fast det kommer och går varannan dag nu ungefär...
Ska det aldrig gå över liksom?!?

Har velat hela förmiddagen över om jag ska orka pallra mig i väg på ADHD-gruppen idag och har fortfarande inte beslutat mig fast jag måste åka vilken minut som helst i så fall...
Har ju redan varit borta tre gånger nu när jag var sjuk.....inte bra alls!!

, usch det var lite av allt elände.....
Ibland vänder det när jag har skrivit av mig lite, men för det mesta väntar jag så länge med att skriva av mig att jag inte vet om det hade vänt utan att jag hade skrivit något?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0