När man plötsligt tål det man aldrig har tålt...


Jag bara måste nämna en fantastisk grej! :)
Jo, i hela mitt vuxna liv (troligtvis tidigare med utan att ha koll på det) har jag varit väldigt känslig för ägg.
Symptomen har varit ont i magen, även hela dagen efter att jag har ätit ägg.
Även finnar av en böldaktig typ som jag i princip aldrig får annars.
Jag har testat att äta något ynka ägg i bland för att se hur det går med jämna mellanrum men alltid med samma negativa resultat.
Tills nu!
Anledningen till varför det funkar nu är att jag inte kombinerar ägg med kolhydrater, eller ja minimalt med kolhydrater men absolut inte i hop med någon typ av mjölmat som bröd.
Jag har nu ätit 2 ägg om dagen i ca en månad utan några biverkningar på det här sättet!
Min mage mår till och med bättre än utan äggen! :)
Riktigt häftigt måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0