Vill att det är över.....

Ja, det är fortfarande övermycket= överjobbigt allting! :(
Tyvärr kommer det nog att hålla i sig ett tag också....
Några bevis på att det är extra mycket att hantera nu är t.e.x. att jag i går kväll ställde om klockorna till vintertid!
Insåg vid 11-tiden i förmiddags att det kanske inte stämde ändå och googlade på det, ja 1 vecka för tidigt visst!
Chokladberoendet/självmedicineringen ska vi inte tala om....eller just precis göra...ca 300gram choklad om dagen har jag proppat i mig de senaste veckorna tyvärr! Det blir med andra ord ca 2,1kg i veckan det!!
Urk usch och fy vad dåligt för kroppen och plånboken :(
Mer än 100gr om dagen vill jag verkligen inte få i mig....vill ju inte det heller, men bättre det än mer i allafall!
Hrmmmm...
Sömnen ja, urk!
Röran hemma är värre än vad den brukar vara, främst disken som jag aldrig får gjord och en salig röra i hallen av prylar och kläder över både golv och....(bor ju en före detta städ/ordningspedant i mig som blir galen av detta)
När dammsög jag och tvättade golven senast förresten?!? Alldeles för länge sedan helt klart...
Mår ännu sämre/mer stressad/irriterad av att se all denna röra och allt som behöver tas tag i hela tiden och inte lyckas fixa till det!
Hade tänkt skriva om fler saker som hänt på sistone som snurrat till mig, men nä inte nu, orkar det helt enkelt inte...
Var i allafall förbi hälsokosten i förmiddags och köpte en burk Mega B-komplex från Holistic, kan vara bra när man är extra stressad (egentligen skulle väl en sådan som mig behöva det jämt!)
Får väl hoppas att de här tabletterna kan ge mig lite lugn och bättre sömn......
 

Trackback
RSS 2.0