Favorithandkrämen


Weledas pomegranate regenerating hand cream
upptäckte jag av en tillfällighet förra året när mina hälar krisade...
Grejen var att jag fick en tub av syrran som hon tyckte att jag kunde testa på hälsprickorna (funkade tyvärr ej på hälarna) men på händerna var den förvånansvärt bra! :)
Hade nog aldrig testat den om det inte vore för syrran eftersom jag inte är särskillt förtjust i Weledas ansiktsserier...men men har ju insett att deras kroppsprodukter är mer i min smak :)
Den här handkrämen har en ganska tunn konsistens som jag därför trodde skulle funka rätt dåligt, men icke :)
Så vitt jag kan minnas så är det den bästa handkräm jag testat.
Går lätt in i huden, återfuktar/återfettar bra och luktar friskt och gott!
Den enda nackdelen med den är väl priset då...
50ml för 79kr på det billigaste stället jag har hittat: http://skanstullshalsokost.se/skonhet/659-weleda-pomegranate-regenerating-hand-cream-50-ml-4001638088459.html
Har du någon favorithandkräm jag borde upptäcka? :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0