Vadå jag paranoid?!?


Tog en tugga i ett äpple i går kväll
och smaken av parfymerad tvål/rengöringsmedel spred sig i hela munnen...
Tvi usch och fy!!
Spottade ut och sköljde munnen noga!
Sedan kom tankarna...
Usch vad äckligt, tänk om de har tappat äpplet i toaletten på Ica och sedan tvättat äpplet med tvål och sedan bara lagt ut det i fruktdisken igen?!?
Eller snarare var detta ett faktum i min sjuka skalle då, detta hade verkligen hänt!
Well, jag tog i allafall ett annat äpple som jag sköljde av och torkade ordentligt innan jag käkade på det...
Sen slog det mig vad det var som just hänt...
Jo, jag hade ju smörjt in händerna strax innan jag tog i äpplet, alltså berodde allt på detta!
Mycket väsen för ingenting kan man väl lugnt säga!?! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0