En massa av allt...

Urk! Förlåt för att jag har varit usel både på att svara på kommentarer och blogga på sistone!
Tänker ju som vanligt att jag ska skriva men så blir det inte av och allt runt omkring mig är så jäkla mycket och jobbigt, kaotiskt, stressigt, krångligt, ångestladdat och deprimerande :(
Ja, jag vet, borde väl inte ens be om ursäkt! Blir ju tjatigt.....och så är ni ju så fina att ni inte tycker att jag ska känna någon press o.sv....ni som har skrivit det tidigare i allafall...Ellen och Stefan till exempel!
TACK FÖR ATT NI ÄR SÅ FINA!!!

Det är strul med medicinen också, ja alltså det är inte det att den slutat funka eller något sådant!
Fortfarande är det så att Metaminan troligtvis är den medicin som jag mått bäst av/hjälpt mig mest!
MEN som med alla mediciner så ger de sig på mina stackars ögon som redan sedan många år är onda, svidande och ansträngda av okänd anledning! (i perioder är de bättre/nästan symptomfria...och nej jag har inga synfel, höksyn sa ju optikern ;)
Well, det här gör mig extra låg...har redan snackat med läkaren om det här, men ska troligtvis göra det nästa vecka igen.
Kanske sänka Cipralexen för att kunna käka Metaminan?!? Nämnde det för min psykkontakt som också trodde att det kunde vara grejen.
Fast då väntar ju dessutom hemskheterna med den sänkningen...blev ju jättedålig när jag sänkte lite för några år sedan.
Febrig, diarré, allmän sjukdomskänsla i någon månad och sist men inte minst svimningarna i gångarna under T-centralen som ledde till ambulansresan till Akuten :(

Nå väl, ögonen klarar inte av datorn bra alls heller :(
Ta hand om er ni söta där ute!
*Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0