Skäms...


Hmm hm ja!
Guess what?!? Ehe...jag har mått skitdåligt de senaste veckorna....som om det skulle vara något ovanligt...
Less!
Skäms gör jag dessutom, skäms för att jag jämt mår dåligt!
Inte särskillt vettigt att skämmas för det, och det gör ju verkligen inte att man mår bättre! :(
Har mått så jäkla dåligt att jag inte vetat hur jag skulle överleva, starka ord jag vet...men det är precis så det har känts...
Det har varit så fruktansvärt mörkt, hopplöst, meningslöst m.m.
Behöver jag ens nämna att det har gått åt helvete med sockret/chokladätandet också?!? Nä, trodde väl inte det!
Att min terapeut är sjuk/borta för tredje veckan den här veckan som kommer har inte gjort det lättare heller :(
Har varit orolig för henne med eftersom det ju måste vara något allvarligt när hon är borta så här länge, det har hon aldrig varit tidigare!
Har till och med tänkt att hon har råkat ut för något hemskt, ligger i koma eller att hon är död och att de i receptionen inte har kommit på hur de ska berätta om hennes död eller hur det blir för patienterna i fortsättningen än....
Ja, sådant och lite annat har jag tänkt..
Fast nu vet jag i allafall att hon lever och att hon ska till läkaren i morgon, för det berättade en av kvinnorna i receptionen för mig när de ringde återbud sist.
Är i allafall inte lika djupt nere nu, alltid något...
Hoppas att ni inte mår allt för dåligt ni läsare!

*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0