Hugg i skallen


Jag har fått en konstig typ av huvudvärk som gör mig orolig :(
Det började för ca en månad sedan när jag satt och bläddra i en tidning på bibblan, plötsligt så högg det bara till i ett område på ena sidan av huvudet på ett kraftig sätt.
Var skitläskigt och gjorde mig riktigt rädd, vågade inte resa mig på ett tag eftersom jag trodde att jag skulle svimma eller att något annat hemskt skulle hända...blev rädd för hjärnblödning o.sv....(troligtvis inte ens något symptom på det...)
Sedan dess har det nog inte varit lika kraftigt, men det har kommit då och då sådana där hugg från ingenstans och liksom forsatt ett tag för att sedan försvinna...
De senaste dagarna/veckan har det varit dagligen men inte lika kraftigt och alltid på samma ställe av huvudet!
Vad är det här?!?
Någon ovanlig variant på spänningshuvudvärk?!?
Mja, är ju så klart inte vad en katastroftänkare som jag först och främst tänker....nä nä nä!
Hjärntumör är vad som snurrar i skallen varje dag nu....
Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0