Virus och så....

Hupp!
stress stress blir det nu, har ingen egen dator sedan ett agressivt virus angrep den för 8 dagar sedan! :(
Bror fixar!
Well, är på bibblan nu och lånar en dator..
Mycket har det varit på sistone ...för en sådan som mig....
Tar på de lilla krafter som finns!
Ingen terapeut tillbaka förrän i tidigast Augusti/september...Det känns och märks att jag inte har haft henne på 3-4 månader nu!
I går gick min psykkontakt/samtalskontakt/Ba på semester...en månad utan henne med....
Hmmm...
Känner mig rätt övergiven....fast ensam och övergiven är vad sommaren alltid förstärker för min del :(
Nu går tiden här ut om någon minut :(
Så...återkommer och hoppas att ni mår skapligt mina vänner!

*många kramar* /Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0