Skriva, välja....


Kan inte ens välja vad jag ska skriva om
...jag har en hel del produkter som jag både har testat och som jag numera använder som jag vill berätta om....
Jag har en gammal klasskompis som blivit känd för vad hon gör nyligen och en del runt det.
Jag har varit hos en arbetsterapeut för ett tag sedan (hade knappt en aning om vad de hjälper till med innan ens)
Sjukgymnasten rann ut i sanden....inte bra alls!
Jag har ett känsligt problem som jag haft länge och inte ens vet vad det beror på...har aldrig nämnt det här, men kanske borde nu när jag vet mer vad det är och i bästa fall kan få något/några goda råd om...
Jag går ett par sommarkurser i "Silver" och Textil (två halvdagar i veckan) på samma ställe där jag går mina terminskurser......har för övrigt slutat med "målningen" Vedic Art och bytt till Textil i stället.
Jag försöker för tusenmiljonte gången lägga om min dygnsrytm, gå och lägga mig tidigare och gå upp tidigare...nu lite annorlunda...

Kommer inte ens på allt jag har tänkt på att jag ska skriva om...blir helt blankt i skallen!
Borde väl inte vara såååå jäkla svårt att åtminstone skriva här varannan dag?!?
Det är mitt mål nu!

Så vad ska jag börja med?!?
Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0