Blev för mycket...


Hej hur mår ni?
Det blev en minst sagt krävande vecka för min del, varit slut i kroppen och knoppen varenda dag + värk i hela kroppen då :(
I går var en riktigt hemsk dag, kändes som om jag höll på att gå sönder på alla plan...
I dag är det inte lika illa, men jag är oerhört trött och går och gäspar heeeela tiden...
Ja, vad ska man säga?!?
Det är inte mycket som ska till för att jag ska bli överstimulerad/stressad o.s.v.
Riktigt jäkla tråkigt men sant!
Måtte det gå bättre veckan som kommer, för annars blir jag sjuk eller utmattad när som helst....
Det är så jäkla svårt att acceptera att man är mycket skörare än många andra på en himla massa sätt, vill ju inte vara det alls ju!!!!
Orkar inte vare det ju!
Usch!
Orkar inte ens berätta om veckans aktiviter nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0