En riktigt bra komplimang

Hihihiii! Jaaaaaaaaaaaa!!! :)
Det här trodde jag aldrig skulle hända mig faktiskt, men jag önskade att det skulle typ....
Jisses alltså!
Jag var på Systemet i dag för extrema ovanlighetens skull (kan man skriva så?!?),i allafall så satt det en tjej i kassan som var i min ålder och när jag skulle betala sån studerade hon mig väldigt...
Så jag sa: Ja, du ser väl så klart att jag är över 20 (hade glömt att det var 18-års gräns)
Hon: (tveksamt) Hur gammal är du då?
Jag: 32, i din ålder väl?!?
Hon: Nä, jag var osäker för du ser ju väldigt ung ut, jag är 30...tycker du att jag ser så gammal ut?!?

Så....att kunna bli tagen för 18 år hade jag verligen ALDRIG trott att jag skulle kunna bli tagen för, är ju banne mig nästan 15år yngre än jag är!!!
GLAD GLAD GLAD!!
Jag som går runt och tror att folk tycker att jag ser ut som om jag är typ 10 år äldre än jag är, ja det är så jag har tyckt om mig själv på sistone i allafall..
Har tyckt att jag ser skitgammal och sliten ut med världens rynkor under ögonen o.s.v.
Uppenbarligen överdriver jag en aning då ;)
Det här behövde jag verligen höra i allafall!
Där emot är jag rädd att hon tog illa vid sig eftersom jag antog att hon var i min ålder, ja beroende på att hon svarade : Tycker du att jag ser så gammal ut?
Hoppas verkligen att hon inte tog illa vid sig!

Ha en bra dag på er nu vare sig ni firar Alla hjärtans dag eller inte!
Singel?!? Skäm bort dig själv med en present eller härlig upplevelse vet ja!
Får se om jag kommer på något bra till mig själv?!? En bukett tulpaner kanske?!?
*Kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0