Medicinkoll


Efter diskussioner med psykläkaren om Metaminan
(ADHD-medicinen) Cipralexen (antidepp) och mina onda krångliga ögon så ska jag få ta ett blodprov för att se först hur koncentrationen i blodet ligger till med enbart Cipralexen, sedan ska jag testa Metaminan igen under en veckas tid (Hoppas hoppas att mina ögon inte dör då bara :( och sedan ta ett blodprov till för att se om koncentrationen av Cipralexen har höjts p.g.a. Metaminan kommit in i bilden....(efter jul någon gång)
Vilket i så fall kan vara orsaken till ögonbesvären eftersom jag inte klarar av högre doser av Cipralexen just på grund av ögonen.
Hmm hmm ja, vågar inte hoppas på för mycket....
Troligtvis visar det ingenting...
Men OM, ja då är det Cipralexsänkning som gäller punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0