Hjälp mina läppar!


Jag hoppas att någon snäll själ kan komma med något bra råd nu!
Det är nämligen så här att jag har haft problem med spruckna och flagnande läppar i sedan i September förra året, med andra ord var det inte kallt eller så när det började....det var fortfarande sommarvärme och fint väder.
Sen har det varit så här hela vintern :(
Först trodde jag att det hade att göra med att jag började använda ett läppbalsam i från Lisen Organics "Chokladkyss" (som jag rescenserat tidigare), men nej för jag slutade med det och bytte till Weledas läppbalsam som jag tidigare bara har haft jättebra erfarenhet av....men problemen har ändå fortsatt även om det blivit lite bättre sen jag bytte till Weleda sen ett par månader tillbaka.
Har tidigare även testat att endast smörja in läpparna med diverse naturella oljor, sheasmör och honung men det har bara gjort det ännu värre, så det är ingen lösning heller :(
Kör dessutom enbart med naturkosmetiska milda tandkrämer som inte irriterar och torkar ut på samma sätt som vanliga...
Help!
vill inte gå till någon läkare med detta, de skriver väl bara ut någon fu**ing kortison eller någon annan dynga liksom....
Hoppas som sagt att någon har något råd till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0