SömnTe



Det här gröna koffeinfria tee´t i från Clipper hade jag verkligen önskat att jag hade provat tidigare.
Nu har jag druckit det varje kväll i ungefär ett par månader si så där 30-60 minuter innan jag (förhoppningsvis) går och lägger mig och då blir jag verkligen naturligt trött och nedvarvad :)
Att det skulle funka så här bra på mig hade jag verkligen inte väntat mig :)
Inga andra teér, hälsokostpreparat eller ens vanliga läkemedel har fungerat så här bra på mig och utan biverkningar...
Billigt är det också i jämfört med annat, 22kr betalar jag för 25 dagar (25påsar) på lilla trevliga Götgatsbackens hälsokost här i Stockholm.
Om jag ska nämna en negativ grej med det är det smaken, inte särskilt gott enligt mitt tycke tyvärr :(
Men det är absolut värt att dricka det än då så...

Beskrivning

Ett lätt men uppfriskande koffeinfritt grönt te med en ren smak, utan koffein, framtagit speciellt för att behålla en full smak efter att koffeinen har tagits bort. Inga kemikalier används vid denna process.

En naturlig källa till antioxidanter.

Clipper koffeinfria te är gjort på organiskt odlade örter.

25 oblekta tepåsar Totalvikt: 50g

Ingredienser:
Ekologiskt grönt te, mindre än 0,2 % koffein
Certifierad enligt internationella Rättvisemärkta kriterier

Producerad i mer än ett land. Importerade ingredienser, packad av det välrenommerade brittiska Clipper Tea Ltd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0