Naturlig rödtott



Jag håller på att förvandlas...

Ja, typ ;)
Just i detta ögonblick jag sitter här och skriver pågår en Hennafärgning av mitt hår.
Känns spännande och se hur resultatet blir =)
Var över sex år sedan jag färgade mitt hår (med undantag med slingor två gånger under den här perioden)
De ni! Jag tror det hör till ovanligheten i dessa tider när alla tycks färga håret hela tiden..
Hur som helst så har jag aldrig färgat hela håret med Henna förut, bara slingor...
Rödhårig har jag där emot varit hur många gånger som helst och varje gång jag har varit frisyrmodell så har de alltid färgat mitt hår rött av någon anledning....(kanske för att mina blå ögon kommer fram som tusan då?!?)
Får väl se om någon kallar mig Pippi Långstrump nu, det har jag blivit kallad av snubbar på stan tidigare nämligen ;)
En gång blev jag kallad Teskedsgumman av en unge också, inte för min hårfärg men för att han tyckte att jag var lik henne (?!?)
För att snacka folk man har fått höra man är lik så har jag även fått höra Prinsessan Madeleine, Kristie Alley och Lena Philipsson...
Ni då? Vilka har ni fått höra ni är lika???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0