Fastare häck lätt!


Snyggare och fastare häck utan större ansträngning som du till och med kan fixa på jobbet framför datorn utan att någon märker något...
Det vill man ju ha eller hur?!? 
Enligt aftonbladet är detta tipset det som fixar det i allafall:
Det är bara att spänna vänstra skinkan åtta gånger och sedan upprepa och göra likadant med den högra skinkan. Detta kan man göra flera gånger om dagen. Till sist ger det resultat. Förutom att jag ofta tar vanliga trappor i stället för hiss eller rulltrappa, så ska jag ta efter det här nu...ska du?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker det är ganska jobbigt med alla såna tips på grejer som man "borde" göra, typ träna fem minuter framför tvn, eller passa på att meditera när man sitter på tåget eller som detta tipset här, jag känner mig lite stressad av allt sånt...det är så mycket annat man måste göra också så man borde få lov att bara sitta framför tvn också....:)

2010-02-01 @ 20:18:38
Postat av: Anonym

Jo, det är ju lite så också....men jag tycker i allafall att det änns lite lättare att göra sådana här tråkiga och jobbiga grejer lite mer på förbigående än att man måste planera in det...då har i allafall jag svårt att få till det och sjuter bara upp det hela tiden.

Jag tänker även på att spänna magmusklerna extra mycket varje gång jag böjer mig...men det är mest p.g.a att det skonar ryggen...har ju liksom haft två rejäla ryggskott =/

2010-02-07 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0