Dolph Lundgrensnubben


Ja, jag kollade på Melodifestivalen i går....
Men hur bra var det egentligen?!?
Nä, kunde verligen ha varit utan.
Men jag gillar Dolph Lundgren faktiskt, inte hans utseende och så men han verkar vara en bra och ödmjuk människa helt enkelt.
Apro på honom, varje gång han kommer på tal kommer jag att tänka på när jag chattade på Passagen för si så där 10 år sedan och en kille där påstod sig vara just Dolph Lundgren.
Just det, säkert tänkte jag och "babblade" på med snubben och sa att jag inte trodde honom och så, men hävdade att han absolut var honom .....
Sedan frågade jag i allafall honom vad hans riktiga namn var då (Dolph Lundgrens riktiga förnamn Hans alltså!)
Då blev han helt ställd och visste ju inte ens svaret på det och bad mig om ursäkt + att det märtes tydligt att han skämdes som tusan på det han skrev (minns ej tyvärr exakt vad han skrev längre....)
Ha ha!
Ska man ljuga så får man väl ändå ta reda på mer om det man ljuger om eller?!?
Ja....inte för att man ska ljuga men.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0