Bättre

Siktar på att åka i morgon Julafton, känns bättre i dag både fysiskt och psykiskt faktiskt :)
Trodde inte jag skulle kunna sova något natten till i dag dock eftersom det var som att ha ett levande litet djur i halsen som kröp runt och kittlade :(
Men det gick tack och lov och i dag kittlar det inte runt något särskilt längre :)
Hade väl egentligen kunnat åka i dag, men eftersom det är stora resardagen som väl så klart lär innebära en massa kaos, stress och ökad risk för terrordåd/Självmordsbombare på Centralen så vill jag inte idag.

Typiskt nog är bussbolagets websida kraschad eller något nu, för det står att det är tekniska problem på den och har så gjort hela förmiddagen :(
Well, ska väl gå att få till via telefon om inte sidan fixar sig snart...

Bara 11 minus här i dag, i går var det närmare 20 minus usch! Fast jag var ju å´andra sidan inte utanför dörren i går så....
Kläder, varma kläder ja, jag vet men det skulle behövas en rånarluva så att inte ansiktet fryser av också i såfall...
Ansiktet är alltid det värsta i kylan.
Hoppas verkligen den värsta kylan försvinner nu, för de har fortfarande närmare minus 20 i "hemstaden".
Min granne var ute utan mössa i går såg jag, hur tänker man då?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0