Stopp i skallen...



Jag har fastnat kan man väl säga, i och med att jag vill svara på mitt senaste ADHD-inlägg (som jag inte får till några bra formuleringssvar på nu eftersom min hjärna bara eeeee...ja vad gör den?!? Ja, den är halvt hjärndöd typ + att era svar var så bra och intelligenta som vanligt så att det låste sig ytterligare för mig med prestationsångesten.
Well...kunde ha skrivit om annat så länge, men då drar jag ju bara längre och längre i från det inlägget, risken är då att det aldrig blir av att få till det :(
Jag vill nämligen aldrig bli en sådan där bloggare som aldrig svarar, usch varför ska man blogga då?!?

Nu är jag tyvärr sjuk/förkyld dessutom sedan några dagar tillbaka, vilket gör att skallen fungerar ännu sämre...
Halsont, snörvel och elände (antagligen lite feber med)...finns knappt något värre när det är megafuktigt och 25grader ute :(
Stresstoleransen ligger dessutom på 0, men har inte megahjärtklappning som för några dagar sedan i allafall...
Nä nu är det down down skitmeningslöst och tungt i stället...
Well well...hur mår ni då??

Kommentarer
Postat av: Ellen

Äsch, bry dig inte om det. Du skall väl inte ha någon prestationsångest heller! Om vi skriver "bra och intelligenta svar" (tack för komplimangen förresten ;-) ) så är det för att vi tycker dina inlägg är intressanta. Annars skulle jag i alla fall inte bry mig eller ta mig tid att skriva något. Alla har vi stunder då våra hjärnor funkar lite sämre (eller t.o.m inte alls!). Din hjärna är nog lite extra trött nu efter hela släkträffgrejen och det. När du inte orkar eller har lust att skriva något tycker jag det räcker med att du bara hastigt skriver att just nu är du för trött eller inte har någon inspiration. Om du visste så många av dina inlägg jag velat kommentera och så har det inte blivit av!! Har t.o.m skrivit ner fraser och så som jag tänkt att jag sedan skall skriva här och tror du jag gjort det? Nähä då. Så där ser du :-)

Jag är också lite småförkyld för närvarande men det är inte så farligt. Är mest trött. Jag tror hela din kropp protesterar nu efter den stress och ångest du kände för några dagar sedan. Så take it easy och sköt om dig och så.

Kram på dig!

2010-08-14 @ 12:27:11
Postat av: Stefan

Kan väl bara hålla med Ellen, och buga och bocka för komplimangen. :)



Den där låsningen i skallen kan dyka upp när man vill svara på ett blogginlägg också.

Man vet vad man vill få fram, men man hittar inte orden/meningarna.

Efter fem försök på tre dagar ger man upp.. ;-)

Eller när texten som man har kämpat med bara försvinner.. poff

Inget kul, men värre saker kan inträffa.. (sägs det!) hehe..



Jag mår ok, men är lite trött och stel efter lite för MKT jobbande.



Ha det!

Kram

2010-08-15 @ 23:19:08
URL: http://fefanfefan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0