Ställets medelpunkt

Så, nu har jag varit de två senaste gångerna på silversmidet...det är bra! 
Äntligen har jag lyckats bryta det där enorma motståndet och allt vad det är för skit som gjort att jag missat de tre första gångerna den här terminen, f-n vad jag har känt mig kass som inte har kommit iväg tidigare.
Fast jag var inte den enda som hade känt ett jäkla motstånd m.m. Nej då, "Flumkillen" var där sin första gång i dag, så jag är ju snäppet bättre än honom i allafall! ;)
Jäkligt tur för mig att han inte var där förra gången, det hade jag bara inte orkat....det var alldeles för mycket bara i dag med honom.
Det blir så jäkla intensivt när han är där, han pratar med allt och alla hela tiden och blir ställets medelpunkt.
Jag blir så stressad så att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv.
Blir även väldigt tvångsartad,jag vill liksom vara med i alla samtal hela tiden och pratar jag med någon annan där inte han är med i samtalet känner jag mig utanför eftersom jag inte är med i det andra samtalet och en massa sådant.
Jag får liksom inte missa något, men det gör jag ju ändå så klart..
Det känns särskilt som om jag missar mycket när han och flera andra är ute och röker, det ger mig nästan känslan av att de har en "hemlig klubb" som inte jag får vara med i.
F-n vad jag hatar att jag är sådan här, det måste få ett slut för jag blir helt utmattad av att bete mig så här.

By the way, fick ju klart mitt andra smycke någonsin i dag, vet inte om det är min stil att ha på mig det egentligen..men tanken är att det ska vara ett hängsmycke runt halsen eller som ett örhänge.
Nöjd är jag väl aldrig och lär väl aldrig bli, men men...här är en bild på det i allafall:


Blev lite konstiga skuggor som gör att den ser ojämnare och fulare ut än den är i verkligheten


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fint!!

2009-09-18 @ 17:28:18
Postat av: Tankar...

Tackar! =)

2009-09-20 @ 10:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0