Ajjj!

Från den ena sekunden var det bara där som kommen från ingenstans...
Yepp, jag har fått akut nackspärr!! =/
Gör för jäkligt ont och så kan jag inte vrida huvudet åt vänster eller bakåt över huvudtaget knappt...
Varenda rörelse jag gör hindrar mig p.g.a nacken....shit vad man är beroende av att nackmusklerna fungerar alltså.

Skulle ju ha varit på Keramiken nu på förmiddagen egentligen....skulle aldrig ha gått med den här nacken..
Att jag först var helt dödstrött så att jag inte ens kom upp ur sängen i tid var ju också en orsak förstås....

Nä, det blir att göra det bästa av denna dagen så gott det går med värmeflaskan, smörja in med egnblandad olja bestående av vegetabiliska oljor, eteriska oljor av ingefära och pepparmynta.
En blandning som både är värmande och lätt antiinflammatorisk och som jag annars brukar smörja in mina stackars onda frusna ben med.

Känner mig handikappad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0