Ge mig blod


Det hade varit billigare att vara vampyr och slippa blodbrist som jag tror att jag kan tänkas ha.
Vore inte så konstigt med tanke på att min blodbadsvecka brukar leda till att det blöder igenom byxorna trots skydd =/
Ja, jag hoppas faktiskt att det är så eftersom jag då kan piggna till ur det här enorma trötthetsträsket som jag har befunnit mig i de senaste två månaderna minst...
Eftersom det bara har blivit värre och värre med tröttheten på senaste tiden gick jag och köpte mig en flaska blod i dag, eller Blodsaft då om man ska vara noga ;)
Hoppas hoppas den ger susen nu.


Same same but different ;)

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Jag kan ställa upp som en frivillig,du vet,jag kommer ju från en vampyrfamilj(brorsan kallas för rockvampyren),så, om jag biter dig då blir du också en vampyr,och kan bota din blodbrist med lämpliga offer, helst sånna som har tvättat halsen. Ha det.

2009-09-14 @ 17:27:57
URL: http://pirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0