Förkylningstips från doktorn

Snackade nyss med farsan som hade fått rekommendationen av sin läkare att köpa Bravos nya Friscusjuice som vetenskapligt bevisat minskar risken för att bli förkyld/influensa och liknande.
Well, säger jag eftersom hans läkare faktiskt har rekommenderat detta så låter det ju rätt seriöst, den ska jag definitivt prova själv också.
Särskilt nu när jag känner att jag har något förkylningsskit i kroppen som inte hunnit bryta ut ordentligt.
KILL kill kill virusskiten nu!
Länk om du vill veta mer och läsa om bakterierna i juicen och forskningen m.m
http://www.bravo.nu/bravofriscus/



Finns i två smaker


Äpple med tranbär och Apelsin med Acerola, jag ska testa den första!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0